Проте слід усвідомлювати, що фраза «Google знає все» – це міф. З основних недоліків самостійного OSINT у Google:
– коректність запиту – існує висока ймовірність не знайти нічого суттєвого або зіткнутися з надмірною кількістю нерелевантної інформації;
– соцмережі пошуковики моніторять вкрай слабо, а більшість відгуків чи згадувань містяться саме там;
– Google збирає інформацію лише з найбільш індексованих сайтів, а негатив часто містять сайти-одноденки або нікому не відомі ресурси. Саме з таких регулярно починаються медіаатаки;
– не завжди на вебсайтах медіасил видно кількість переглядів або вона не збігається з фактичним станом речей (може бути накручена, технічні нюанси);
Виходить, Google забирає багато часу і не дає стовідсотковий результат.
Щодо платних можливостей, то йдеться про поширені сьогодні системи медіамоніторингу. Але і тут немає тієї універсальної, яка знайде усі можливі небезпеки у кожному з сегментів: і у соцмережах, і у Telegram-каналах, і на медіаресурсах, і на форумах. До того, ж вартість доступу до кожної з них стартує від 10 000 грн на місяць з обмеженням у кількості тем, а ще треба бути хорошим фахівцем, аби ефективно використовувати їх можливості. Якщо порахувати витрати на системи, то сума виходить захмарна.